Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 25 januari 2012

Beslutsångest!

Sitter med Frukosten i högsta hugg.. Behöver ha i mig lite Energi innan jag börjar ta tag i allt pluggande som ska göras idag. Skulle vilja ta mig till staden och Träffa Älsklingen också. Men det känns inte som en bra idé idag. försöker intala mig själv att det är bättre att jag är hemma och blir frisk och ser till att göra det som ska göras. Jag har massor att plugga. Men det skulle vara roligare att skita i det och åka in och gosa med henne istället.. Men näe.. Jag har lovat mig själv att skulle jag börja plugga då skulle jag göra det ordentligt den här gången. Så Åker jag in så sviker jag ju mig själv. och då kommer jag bara ha ännumera att göra sen. Så det är bättre att jag är hemma och faktiskt pluggar idag. så kan jag träffa henne i Helgen istället..

Näe i med frukosten i magne och sen fullfart på studierna.. Vi ska kicka ass i den här kursen också!

1 kommentar: