Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 29 januari 2012

Ibland blir en stund väldigt långt..

Ibland blir det liksom en hel helg. :D

Åkte till mitt älskade hjärta på fredan.. vi skildes åt ikväll.. Det blev en hel helg utav det. :P

Så fredagskväll drog jag som sagt till Linnea. stannade och köpte hennes favorit glass som ett lite förlåt för jag fick pms utbrott på dig. Hemma hos Linnea var Hennes kompis Johanna. Hon ville äta med oss och det hade jag inget emot. Myspys att träffa Linneas kompisar juh!

Vi vände i dörren när jag kom och drog för att inhandla ingredienser till Tacos. Hemma hos Linnea fick jag ta hand om Linneas disk, som hon snällt hade sparat på i en vecka så jag kunde diska åt henne. Och jag kan säga att det var inte lite disk!

- Asså jag kan inte laga mat när det ser ut så här. // Johanna.

Ja Linnea är bra på att slänga saker omkring sig och mest överallt. Men jag älskar henne ändå. vi ska nog kunna fixa till det också. ;)

Sedan fixade Linnea och Johanna mat.. eller ja lite undertiden jag diskade.

När vi åt var Linnea tyst i över 10 minuter.. Det var en upplevelse vill jag lova.. Johanna är en störtskön filur. Henne har jag inget emot att träffa igen. :)

När Johanna gått efter maten blev det mys..

Lördag fick Linnea för sig att vi skulle ge oss ut på äventyr. sagt och gjort. vi drog på geocashe jakt.. Hitta en del och kalla och blöta kom vi hem till kära Hulta. Där blev vi kvar över natten. Tog med Lillebror på en lite geocashe-runda.. Han fick se saker som han nog helst hade sluppit. Ehm.. Jaja.. ibland har han dålig timing när Linnea och jag skulle pussas lite. ;)

Som sagt Linnea blev kvar över natten. och lördagkväll var hon trött min lilla skrutt så vi somna skapligt tidigt.

Idag så bar det av "hem" till katrineholm då Linnea hade tvätttid.. Och Nu jävlar hände det grejjer.. Linnea Röjde i hyllan och skrivbordet och jag har dumpat en hel sopsäck med grejjer i kontainern.

Jag var så sjukt impad att hon gjorde det. Satan i gatan vad grejjer den tjejen har.. Men går "planerna" i los så kommer det bli så himla bra hemma hos henne. =)

Helgen gick alldeles för fort. jag hamnar i en bubbla när jag är med henne. Hon är det bästa som nånsin hänt mig. Tror jag fick med det viktigaste.. är något trött nu så min hjärna är lite avslagen. :P

kankse kommer på nått viktigt tills i morgon. ;)

hej så länge!

3 kommentarer: