Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 22 januari 2012

bihåleinflammation AB!

Idag är jag bara paj. Jag tackar och bockar för den underbara tajmingen då skolan börjar imorgon.. SUCK!

Igår var det dock en underbar dag.. Världens Bästa Linnea fyllde år och större delen av dagen spenderades med henne.

Jag fick träffa Frejas Pappa Rasmus på riktigt. Han var typ som jag föreställt mig. Vi käka tårta.. sedan gick Jag, Linnea och underbaraste Freja och handlade lite.. där fick jag höra av en annan unge att jag inte var en Pappa.. Tack, då vet jag.. har varit lite förvirrad över det själv. ;)

Sedan gick vi med Freja till hennes mormor och morfar för Linnea och jag skulle på bio blev det bestämt. Blev Hamilton. Blodbad och knak i nacken kan man summera den filmen som.

Efter det hämta vi Freja.. gick lite med henne så hon somna i vagnen.. Linnea och jag han sedan med lite mys innan jag satte mig i bilen och åkte hem..


En bra dag.. om inte bihålorna hade bestämt sig för att Pajja på Bion. som vanligt hade jag konstiga drömmar.. men jag orkar inte skriva ner dom igen.. berättade för Linnea förut. :P

Så idag mår jag apa rent ut sagt.. Kommer inte bli många knop gjorda.. men men så får det vara när man är sjuk.. Chomper verkar vara sympati sjuk med mig idag.. för han har varit väldigt snäll.. visserligen väckte han mig några gånger i morse. vid ):30 gav jag upp och ramla ur sängen och vi gick ut. sedan dess har han inte klagat nått mer.. väntar på att han ska vakna och vilja gå ut igen.. se om jag orkar ta ut han eller om nån annan är frivillig att ta han på en promenad.

finns en del tankar i huvet idag.. men jag orkar inte ens processera dem..

1 kommentar: