Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 16 januari 2012

som lasagne..

Mamma gjorde nån maträtt i lördags som jag missade för jag var hemma hos min älskling,.. jag värmde lite rester nu till Lunch.. jaja sen lunch. men ändå.. smakar som lasagne.. en dålig version av lasagne.. och jag gillar inte direkt lasagne.. men jaja det går att äta. tror jag ;)

Idag har jag rensat papper och fixat röran på skrivbordet.. Bra jobbat anna panna! har även halkat runt ute med Chomper.. vem fan kom på att det skulle regna idag?? Hallåja isgata!

nej nån annan fyllning i dom här pastarullarna och det skulle nog bli finemang! ska nog trolla ihop nått nån dag..

så vad har vi kvar att göra denna vecka då?

Jo.. skulle behöva ner till banken.. inget måste men skulle vara bra..
Fixa present åt Lillebror, och Linnea såklart. ;)
fixa bilen.. PAPPA!
Fest för mamma o Lillebror på fredag.. Vilket betyder. storstädning.. och bakning troligtvis..
Ska också hem till Linnea och rensa grejjer nån dag..
nytt avsnitt av Glee imorgon! Yey!
Kolla upp spelschemat för Sverige i handbolls EM..
Kolla upp sommarjobb på fritids/dagis.
till MDH och fixa nytt märke på kortet så jag får åka buss.. <----- VIKTIGT!

usch vad jag kände att listan börjar bli lång. :P nu tänker jag inte fundera ut vad mer jag behöver göra.. detta blev jobbigt.

Näe den här maten var inte god.. för mycket köttfärs.. min mage säger redan ifrån.. suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar