Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 12 januari 2012

regnet det bara öser ner.

Here it is, here it goes, I could try rock 'n' roll, change your life forever too, if a song could get me you..

Men näe, jag är ju ingen artist.. långt därifrån.. suck!

Att vakna till att det spöregnar i Januari är ju inte det roligaste jag varit med om..

Idag blir det stadsbesök, även om man hellre dagen täcker över sig igen. ;)

mamma fyller år och paket ska hon ha! Roligt nog Fyller Maggies Mamma idag också, även min barndomsvän, en gammal lagkompis och min fasters mamma. Japp många så födelsedagar idag. grattis till er Hela bunten!

Har fått reda på att jag har en sur flickvän idag.. just nu sitter jag och ler. taskigt nog. för jag kan föreställa mig henne ligga på sängen o sura.. Jävlar vad söt hon lär vara..

Man vill ju inget hellre än att slänga sig i bilen, åka hem till henne och krama henne halvt till döds..

Men men så blir det inte idag. ska slänga mig i bilen lite senare och ta mig mot staden för att inhandla present åt mamma som sagt och förhoppningsvis också hitta det jag behöver till min sötnos.. ;)

Frågan är om jag ska slänga mig i bilen och åka nu eller vänta tills Chomper får för sig att han behöver ut igen.. just nu ligger han i buren och sover. och känner jag honom så vill han inte ut när det är sådan hära väder..

Hmm.. ska nog kolla lite bilar igen först.. huvudet är inte helt vaket än. ska diskutera present köp med det tre manliga i huset också innan jag drar. ;)

Ha en underbar torsdag med er! Ta hand om er, Livet är kort, låt det inte kastas bort! Eller nått. ;)

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar