Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 17 januari 2012

tisdag

sitter och skriver ut studiehandledningen till nya kursen.. lite skrämmande men det ser också ut som om det kommer bli en rolig kurs.. verkar inte vara några salstentor.. det gillar jag.. men hemtenta på 7,5 och en på 9 högskolepoäng låter jobbigt. 4 veckors praktik under terminen uppskattas dock och det verkar inte som om det blir allt för många dagar i veckan i Västerås heller, om man nu kan fixa till en studiegrupp som kan sitta i Eskilstuna t.ex.

verkar som det bara är kvinnliga lärare.. vet inte vad jag ska tycka om det.. hoppas dom är bra.

funderar på vad jag ska hitta på idag.. om jag ska ta mig ner mot pappa och se om han kan fixa spolarna på bilen kanske.. vi får se vad dagen erbjuder.. snart blir det väll lunchpromenix med Lillvov i alla fall.

1 kommentar:

  1. Åh, måste kolla om våra studiehandledningar ligger ute också.

    SvaraRadera