Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 8 januari 2012

Did you fall from a shooting star??

Can you imagine no first dance??

Jag är en sån som tänker och funderar mycket. Det har ni säkert märkt. ;)
Men jag börjar bli bättre på att våga fråga. Börjar bli bättre på att tala om vad jag tänker.
Men vissa tankar vill man ju ha för sig själv. Vissa saker är det ju meningen att man inte ska säga högt. iallafall när det gäller mig.

kan ni fatta att det finns nån som är kär i mig.. I mig liksom, hur jävla galet är inte det?? Fattar fortfarande inte hur liksom.. jag menar, varför.. Hmm

aja jag klagar inte.. Det är skönt att vara kär i nån som faktist gillar mig tillbaka för en gångs skull. Jag trodde ju inte att det skulle hända.. Jävligt skönt att ha fel den gången också. ;)

Jag försöker att inte tänka så mycket framåt. Men samtidigt så gör jag ju det. fast jag borde hålla mig till att ta det som det kommer. fast jag är ju en sån som behöver tid att vänja mig vid tanken när saker och ting ska förändras.

jaja.. till nått helt annat

Har spenderat en hel del tid den senaste veckan. det är nog inte ens en vecka.. senaste dagarna att titta på klipp från en Tysk serie.. Ja ni läste rätt. den är tysk. ;) självklart så är det två tjejer som är tillsammans i serien.. varför skulle jag annars kolla. ;) nejdå.. det är som en tysk Version av Glee kallar dom den.. inte riktigt som Glee i min mening.. men den var helt okej. dom sjöng bra och ja helt okej. självklart kollade jag med engelsk textning även om jag förstår en hel del tyska så blir det lättare.

Nu dök min kära sötnos upp på Skype så nu blir det väll inget mera skrivet ikväll.. ;)
med Tanke på att jag pratar med Julius där också.. 2 favvo tjejer av 3 på samma ställe, livet är bra underbart ibland. ;)

1 kommentar: