Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 11 januari 2012

12 timmar

mer än så mycket har jag sovit inatt.. Det behövdes. Idag känner jag mig lite mera mänsklig.

Kan även tala om att stoppas käften full av chokladpuffar och tugga sönder dom precis när du ska nysa inte är ett smart drag..

Idag vet jag inte avd som händer än.. Måste duscha i alla fall.. skulle nog även behöva ta mig till staden för att inhandla paket till Lilla mammsen, och kanske även det som en viss Liten Linnea ska få.. ;) jag vet i alla fall nu var det finns en sådan, men jag var inte helt nöjd med den. så det får väll vara nödlösningen. ;)

Nu har man så här lov igen från skolan.. till den 23 Januari. måste kolla Kurslitteraturen idag..

AJA nu orkar jag inte skriva mer just nu.. ska käka upp frullen också, Puss på eder!

1 kommentar: