Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 15 januari 2012

Högt där ovan molnen

Fredag 16:30.. Anna åker till staden för att träffa världens finaste en stund.. Visserligen är jag inte bra på matte.. Men Linnea och jag skildes åt på Lördagen ungefär 21:30 tror jag. just nu är inte minnet helt med. Ska tjuvkolla på hennes blogg. ;) Jo så var det..

Iallfall.. vi träffades utanför hennes brors lägenhet.. sedan åkte vi hem till Maggie en sväng. Vi stannade för att köpa Choklad åt Maggie och då ringde mor. eller jag tror det var då.. och fråga om jag var påväg hem.. för strömmen hade gått och gömt sig och de ville ha mat. = Anna köpa pizza med sig hem.. Men pizza fick de fixa själva för Linnea och jag stack hem till Maggie o James för lite soffhäng.

efter en visit hos Maggie, ringde jag hem och strömmen var tillbaka. så då drog vi till coop och inhandla ingredienser till mat.

nångång under kvällen så bestämde vi oss för att Linnea skulle sova över hos mig, kan jag tillägga.

hemma hos mig blev det så att jag gick ut med Chomper och Linnea fick äran att svara på typ 20 frågor av mina föräldrar eller nått. sen fixa vi käk.. Kyckling tacos.. eller kyckling fajitas. ;) efter det blev det sänghäng i mitt rum. vi kolla film och myste.. Underbart!

Vi sov sen i min lilla säng, Linnea jag o ibland även Chomper. :P

Lördagen spenderades sedan först hos mig.. där Chomper bland annat fick en långpromenad.. Linnea fick leka dektektiv. och sedan bar det av hem till henne.. på vägen hem till henne kommer hon på att vi glömde hennes mobilladdare.

hemma hos henne blev det mera mys och även ett besök hos hennes föräldrar.

sedan vart klockan mycket och jag var tvungen att fara hem.. Men men mobilladdaren var ju hemma hos mig så idag tog jag en sväng till kära Katrineholm igen.

Det som är farligt med Katrineholm är att man ibland tappar kontrollen över andningen.. man svävar upp bland molnen och blir alldeles vimsig i huvet.. men som tur är finns det vatten i kranarna där också. ;)

jag kan säga att min hjärna är fortfarande något som skulle kunna liknas med en geleklump som dallrar till lite då och då.. jag tror inte jag kan tänka riktigt klart än. :P

allt jag vet är att Linnea är det bästa som har hänt mig någonsin. jag vet att jag har klagat förut och varit otålig. Men just nu ångrar jag inte en minut på att jag väntade tills hon dök upp i mitt liv..

3 kommentarer:

  1. Skönt att du skrev att det var "vi" som hade glömt laddaren, och inte "jag". ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. aha.. jag är ju lite snällare än du. ;)

      Radera
  2. Sv: När du skrev "du är otroligt söt du också. speciellt när du ler. ;)" så log jag och kom på mig själv leta efter nåt att gömma mig bakom. =P

    SvaraRadera