Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 19 januari 2012

Grattis Bror

Storebror har namnsdag idag.. =) Litet grattis till den spillevinken. ;)

Dagen skulle ha spenderats i Katrineholm. Men Linneas leende har smittat av sig som vinterkräksjukan och Freja den stackarn fick magsjuka i natt.. stackars liten, hatar när sånna små godingar blir sjuka.

Dagen har inte innehållt mycket.. rensade garderoben.. tog max 15 minuter. så kul var det.. pratade med föredetta kollegor. glömde dock fråga om hur sommarlovet såg ut.. typiskt mig..

Annars har inte mycket blivit gjort. kollat igenom litteraturlistan. igen.. bara 1 bok som jag är tveksam över om jag måste beställa den.. måste kolla upp det.

webcamma lite med Älsklingen idag.. (Nej idioter, inte på det sättet) nu saknar jag ju henne ännumera. men det värmer i hjärtat varje gång jag ser henne Le. =)

Vad mer.. Sverige spela som jag vet inte vad i dag i handbollen.. sämre svenskt försvar har jag aldrig sett. Kim Ekedahl nånting nånting. var en fröjd att se dock.. skitbra!

Nej ingen händelserik dag direkt. Kollat lite på lägenheter och bilar.. ja.. imorgon blir det stadsbesök igen.. ska också hämta ut första högen böcker inför nya terminen. spännande.. eller inte. ;)

Nej tack för idag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar