Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 4 januari 2012

seg dag

har precis käkat lunch bestående av julknäckemacka med nån slags korv. gott vara men nu är det slut på det roliga.. Är så jäkla seg idag.. blir inget gjort. vet inte om jag borde ha dåligt sa,mvete för det eller inte.. jag har ju sånna här dagar hela tiden. ganska skönt att jag inte har sju miljoner skolgrejjer att göra.. har bara 6 miljoner typ. ;) nejdå det är inte så farligt.

tänker inte åka till Coop o handla idag iallafall. lilleman klarar sig ju tills imorgon så det får bli imorrn. Mor min ska säkert iväg o handla imorgon, så då kan jag bespara pappa den turen och göra henne sällskap, om han inte vill. Tror inte det blir ikväll iallafall eftersom mamma har stängning på jobbet..

Chomper är lika slö som jag idag.. tror det beror på vädret en hel del också.. Chomper är ju inte speciellt glad i skitväder direkt.

nej usch man borde göra nått produktivt.. men näe.. det händer verkligen ingenting idag. :P

hmm kanske ska börja knåpa lite på mina andra små ideer.

aja hejsvejs sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar