Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 19 januari 2012

Hunden är lat och ligger och sover...

Och det borde jag också göra..

det är väll helt normal att man tittar på hus och drömmer sig in i framtiden??
Jag vill bara vara där.. klar med skola. Har hittat ett underbart jobb. Både Jag och Linnea. Linnea kan hjärna ha fått klämt ut en unge eller två som jag kan vara mamma ledig med.. mysa runt hemma i vårat hus.. ungarna kravlar runt på golvet medans jag plockar grejjer.. fixar en tvättmaskin medans de sover lunch. plockar ur disken. Frejas strumpor som ligger lite var stans.. Linneas korsordstidningar. Sedan stoppar jag kidsen i vagnen och ger mig av för att hämta Frejson efter skolan och vi traskar hem och käkar mellis. sen blir det bus ute i trädgården eller kanske i lekrummet.

Sen kommer snart min underbaraste Linnea hem och hon gosar ungar medans jag fixar mat. sen blir det läxor med Freja och mys i soffan innan det snart är läggdags för alla barnen.. mystajm för mig och älsklingen och sedan sova för att börja om dagen efter..

nej jag längtar inte alls. inte någe.. :P

nu ska jag gå och drömma i sängen.. godnatt

1 kommentar:

  1. Älskade Anna... det är bra att drömma. Jag ska se vad jag kan göra för att uppfylla dem. ;)

    SvaraRadera