Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 12 januari 2012

en snabbis!

Slänger in ett snabbt inlägg!

var iväg till staden. Nu är det mesta fixat.. Överraskning 1 till min finaste har äntligen inhandlats.. så nu behöver hon inte vara nyfiken så länge till. ;)

Hittade presenter till mamma också, hoppas hon gillar dem. :)

Sedan va jag in en snabbis och sa hej till busungen James, hans underbara mamma och Jenny. som jag troligen inte sett sen gymnasiet var ju sig lik i alla fall. det är ju tur att det finns tjejer som hittar på staden. Tack för tipset, jag hitta det jag skulle!

sedan sprang jag på underbara Lina. Vi ska försöka slänga ihop en liten mini-reunion med tjejgänget från gymnasiet.. Ska bli sjukt skoj, hoppas alla har tid och lust att komma! länge sen man såg vissa av dem. :)

Sen blir jag galet arg på min mobil för den vill inte skicka sms till Linnea längre. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar