Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 27 januari 2012

fredag

jaha.. Vakna 8:30 av att jag frös om fötterna.. Chomper hade lagt sig upp och ned som vanligt och lyckats knöla ihop täcket och fleecefilten jag har i fotändan som bara han kan, så mina fötter var iskalla. Jag gick upp på toaletten.. När jag börjar vakna till liv känner jag att japp, huvudvärk.. Suck!

Bakslag på förkylningen idag tror jag.. Eller så har jag bara en sån seg dag idag.. Kan ju bero på att gårdagen var en riktig konstig dag. Ångers känslorna har inte släppt än kan jag säga. Men men ibland blir det så. man bråkar, men så länge man kan inse att man har gjort fel och kan erkänna det så man kan bli sams igen så är det väll ändå okej antar jag.

Chomper sover fortfarande.. Jag har inte orkat släpa ut honom än. Jag måste ju inte iväg till skolan idag så då känns det taskigt att släpa upp honom när han inte vill. :P

Hoppas att med lite Chomper promenad och frukost så känner jag mig piggare så att jag kan börja ta mig igenom högen med plugg som ska göras idag.. skulle behöva ta och städa av också..

Om Linnea var här skulle hon garanterat säga.. Anna du är varm.. Min panna är fan varm.. och det trycker ner i bihålorna känner jag nu.. Jävla skit.. jag som trodde jag skulle kunna slippa ta medicin idag.. men det får väll bli en omgång idag också då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar