Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 24 januari 2012

The things you do for love

Lång dag i skolan idag. Men det var helt okje.. Gillar min nya studeigrupp.. känner att jag håller på att knyta starkare band till vissa person.. det gillas..

Efter skolan och bussresan hem så träffade jag världens bästa Linnea och tiden sprang iväg som vanligt. idet är ju helt sjukt hur trollbunden man kan bli av en person.. och hur mycket en person kan lyfta ens humör.

Jag kan drunkna i hennes ögon tror jag.. jag vet att hon inte gillar när jag kollar på henne så men jag kan inte låta bli.. och sen när hon ler så liksom lyser det i hennes ögon och det är bara... Jag kan inte beskriva med ord.. Det bara värmer i hela kroppen när jag ser det..

Jag är bara så sjukt kär i henne så det finns inte i världshistorien. Hon är ju bara så jävla söt.. Tänk om man gjort något åt det tidigare. Tänk om man hade våga sett henne med dom ögonen redan när vi börja i höstas.. men men, hon kanske inte såg mig med dom ögonen då. så då spelar det egentligen inte så stor roll. Hon är ju min nu och det är väll ändå det som räknas..

Jag är verkligen den lyckligaste i hela världen!

Det var fan kallt att stå där ute i kylan dock.. Men det var värt varenda sekund.. =)

1 kommentar:

  1. Kan erkänna att jag har varit lite småsugen på dig ett tag ;)

    SvaraRadera