Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 3 januari 2012

Oh Anna hon är trött

Jag har sovit 5 timmar inatt tror jag.. det var mindre begåvat utav mig. med tanke på att jag behöver minst 8 timmar, gärna 10 för att fungera normalt. :P

hjärnan var inte min bästa vän inatt.. den sjöng pippi långstrump låten bland annat.. den låg och funderade över mycket konstigt. jag vet att jag sa till mig själv att jag skulle komma ihåg vad jag tänkte på.. det enda jag kommer ihåg är pippi låten och att jag sa till mig själv att komma ihåg..

Astrid redovisningen.. Junibacken.. kålmården.. ja du ser. nu börjar minnet återuppta.. Maggie kom in nånstans där i tankarna.. gymnasiet.. badhuset, varför i hela fridens namn tänkte jag på badhuset? teenage dirthbag låten också.. haha! och den där förbannade Pippi..

ja herregud vilken natt..

1 kommentar: