Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 2 januari 2012

Jag blir galen!

Om man nu kan bli nått man redan är vill säga.. jag blir ännu mera galen kanske det ska stå. :P

sitter och gör min jullovsläxa.. ventilering på en annan grupps rapport. jag skulle kunna spy ur mig flera sidor om allt som jag tycker är fel.. men nej så kan man ju inte göra.. man måste ju följa nån jävla lathund som ställer frågar jag inte kan svara på men det jag vill ta upp det finns det ingen rubrik som tar upp! skit på er MDH!

och på råga till allt så varje gång jag läser i rapporthelvetet så hör jag ju den irriterande människans röst i huvet! hon är säker en klok och bra människa. men jag stör mig nå så fruktasvärt på henne!

av nån anledning så första tanken som kommer upp i huvet är Magnus Ugllas JAG MÅR ILLA! sång..

det är tur vi är 4 i gruppen. har fått ihop över 1 A4 iallafall och då har jag bara börjat svara på 5 av de 10 rubrikerna som ska vara med. vi ska i gruppen få ihop ca 3 A4or så det blir nog bra.

aja sen att man får kommentaren. Är du krasslig eller? När man är ute på promenad med hunden gör ju inte tillståndet bättre. Jag vill bli frisk för i helvete! Jag vill hem till Linnea och busa med Frejja och Mysa med Linnea JUH! Orättvist!

febern ligger på 37.9 kan jag meddela.. vet inte om jag ska skratta eller gråta. det är ju under 38 iallafall men högre än vad jag trodde.

Just nu känns det inte som en bra måndag.. men o andra sidan det är ju måndag så vad hade jag förväntat mig??

Slänger på The Killers i högtalarna och hoppas på att de kan liva upp min stämning lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar