Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 12 januari 2012

ett sista inlägg

jag önskar jag hade nått vettigt att skriva. men som vanligt så har jag inte det.
jag önskar att jag var en sån person som var bra med ord. en sån som kan uttrycka sig så att folk blir alldeles tårögda eller nått.. Eller att jag kunde måla.. göra nått fint..

igentligen skulle jag vilja spela gitarr. men det kan jag inte heller. kankse ska ta det som en sommar utmaning i år.. köpa en gitarr och lära mig spela.. jag fick ju en av min lossas farfar för typ 5 år sedan.. den var trasig och gick inte att stämma.. så det blev inte av att lära sig då heller..

nått annat jag vill göra i sommar är att ha en riktig rolig sommarfest med massor av goda vänner: grilla, bada, spela brännboll o kubb.

sen får vi se om det blir nått jobb i sommar. skulle behövas.. men men får se vad som händer liksom.

just nu saknar jag fotbollen sjukt mycket.. herrarna hade träning inne i hallen.. usch vad jag vill spela inomhus fotboll just nu.. men men det lär inte bli nån fotboll i år.. tanken på att aldrig mer spela fotboll gör mig lite lessen faktist.. fotbollen har liksom alltid funnits där..

hoppas faster o lillkusin kommer "hem" i helgen.. vi han ju inte träffas så mycket i Jul eftersom både dom och jag var sjuk.. hoppas jag inte håller på att bli sjuk igen nu.. det vill jag inte!


näe nu ska jag nog krypa i säng snart. i morgon är det fredagen den 13.. måste städa!

1 kommentar: