Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 8 januari 2012

1 månad

Idag kära vänner har det gått 1 måndag sedan jag och Linnea Äntligen började få till det. ;)

Idag är det mycket att göra. Måste försöka ta mig till Staden för att hitta en grej. konstigt det där.. när man har kommit på en underbar idé så måste man leta land o rike runt för o hitta skiten.. men men förhoppningsvis har jag kommit på vart det kan finnas.

Jag vet att någon är otroligt nyfiken.. och jag tänkte att jag skulle försöka vara lite snäll och fixa till det här nu så hon slipper vara så nyfiken. men men hittar jag det inte idag så får hon väll vara nyfiken ett tag till.

men innan det blir stads besök lär det bli långpromenad med Chomper, dusch är skapligt nödvändigt också, och sen lite mera käk i magen kanske.

Nu loggade min lilla goding in på Skype.. vad händer.. jo som vanligt så diskuterar vi vilket datum vi ska fira.. nu är det iallfall bestämt att vi firar den 8de från och med nu. YEY! Hoppas bara jag kommer ihåg det i fortsättningen.. ;)

Imorgon är det back to school!

lite konstigt men samtidigt skönt också.. kul att träffa folk igen.. ser fram emot att vara fruktasnvärt upptagen i typ 5,5 månader till. sen är det sommarlov! Woohoo!

det ända jobbiga med sommarlovet i år att jag kommer vara 25 år då.. fatta vad gammalt! ;) nejdå.. har inte bestämt hur sommarlovet ska spenderas än dock.. får se hur det blir med jobb. Plugga blir det ju inte iallafall.

nej mot oändligheten och vidare tänkte jag säga.. men nu är det nog dags att påbörja dagen om saker o ting ska bli gjorda..


Hej Hopp dra i en stropp! ( jag vet nog vad ni tänkte där, men nej tack, det ordet kör vi inte med här!)

1 kommentar:

  1. Jag är så illa tvungen att plugga i sommar. Om jag inte hittar ett jobb såklart, och den chansen är ju typ lika med 0. =/

    SvaraRadera