Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 26 januari 2012

Anna Andersson är en Idiot AB!

Jag tänker inte ens skylla på PMS för jag tycker det är en dålig ursäkt även om den är där o spökar.

Jag har gjort nått idiotiskt idag.. Problemet är att jag ser Linnea som min bästa kompis.. så jag gör med henne som jag gör med mina bästa kompisar. skämtar om saker, tjejer speciellt. Vad jag min idiot inte tänker på är att Linnea är mer än min bästa vän. Hon är ju faktiskt min flickvän. Min flickvän som faktiskt talat om att hon kan bli svartsjuk. Bara jag som glömt bort det. Sen när jag sitter där o skriver på skype så kommer bilderna upp i huvet igen. Jag vet precis var vi var när hon sa det. jag vet precis vad vi prata om. Vi hade passerat tunneln och var på väg upp mot "centrum" eller vad dom kallar det i Katrineholm. Vi prata om Danmark. Hon ville åka dit i sommar,. Jag sa att jag kan åka upp till Ålborg till Julia. hon sa gör det, jag fråga vågar du släppa iväg mig dit? Då berätta hon att hon faktiskt kan bli svartsjuk men hon skulle försöka att inte vara det.

Så jag vet ju om det. Jag vet ju om det. och ändå har jag mage att lacka ur på henne. Jag var tvungen att gå ut Med Chomper. För när jag skrivit till henne ikväll igen på skype efter hela härjan idag, så ser jag ju själv hur dumt det är. Då slår det ju mig att hon faktiskt har rätt och att jag faktiskt är en idiot. Det är inte långt ifrån tårar nu kan jag lova.. bara tanken på att hon mått dåligt idag pga mig får mig att må ännu sämre. bara för att jag inte tänker. Så jag var tvungen att gå ut. gå ut så jag kan hitta mig själv igen och reda ut mina tankar.

Det där med att ha ett förhållande är fan inte lätt. Linnea är verkligen allt för mig. Det finns ingen som kan jämföra sig med henne i min värld. Men det kan ju inte hon veta. för hon kan ju inte läsa mina tankar.

Jag hoppas jag lär mig, och jag hoppas hon har tålamod med mig. Att hon står ut med mig trots att jag inte tänker ibland och beter mig som en idiot. Jag menar ju verkligen inte att såra henne. Det är ju bara det att jag har ju inte haft ett förhållande förut. Jag har ju inte hunnit lärt mig allt det här som andra typ gjorde för 10 år sen.

Jag är hennes flickvän. Jag ska ju för fan stötta henne och vara på hennes sida. Speciellt när jag vet att hon inte har en bra dag.. Mitt idiotiska jag!


Förlåt Linnea. Det är en billig ursäkt och du förtjänar så mycket mer än förlåt. Men det är allt jag kan ge dig just nu och jag hoppas du kan förlåta mig.

3 kommentarer:

  1. Härligt att det är våran 7veckors dag idag.. Det där gjorde jag bra liksom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det spelar ingen roll vad det är för dag. Du blir ju inte mer idiot bara för att det råkar vara vår sjuveckorsdag idag!

      Radera
    2. Näe för man kan inte bli mer idiot än vad jag är.

      Radera