Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 20 januari 2012

Fretag!

Itag är tet fretag!

fick medelande från CDON att de inte fått bokjäveln av sin leverantör så dom vet inte när dom får den men skickar den så snart dom får den.... IDIOTI! tack så nu känns det bättre I värsta fall får jag väll försöka låna bokjäveln om den inte kommer i tid.

De andra ligger iallafall snällti konsum i skogstorp o väntar på att jag ska hämta dom. det får jag göra idag på min stadsrunda..

Men helvete vad jag nyser nu då..

Idag ska jag som sagt fara runt lite i stan.. Födelsedagspresent åt bästaste Linnea ska inhandlas. har fortfarande inte bestämt helt och hållet vad. :P förhoppningsvis kommer inspirationen sen. ;) Det finns ju en grund idé. men då behöver jag lite hjälp av Vädergudarna och att det finns ett visst föremål att få tag på i staden.. jag får väll åka runt och spana helt enkelt. har nämligen haft en sådan själv en gång i tiden. men jag har för mig att den rök i flytten från gården.

Ska även se om jag kan ta mig ut till Landrinsbil och kolla på ett bilhelvete så jag kan få det ur mig att jag inte vill ha en sån bil. Ja shit pommes det verkar som om jag får äta upp mina ord och gå emot mina prinsiper och skaffa saab vid nästa bilskifte. Men å andra sidan så vet jag ju att när det var dags för familj så skulle ju småbilarna ryka.. och om det håller i sig så har jag ju familj snart.

Kunde inte sova igår kväll.. kom på nått som jag tyckte avr en super idé.. visserligen var den inte så dum.. men med mina skills så kan vi nog glömma den idag iallafall. framtida Idé absolut. =)

sen när jag väl sov så minns jag att jag vakna.. snurra på mig och la armen över hunden för jag trodde det var Linnea.. men det var ingen Linnea. det var en Chomper som sov på kudden Brevid.

sen hade jag en konstig dröm på morgonen innan jag skulle väcka Freddan.. har kommit på att jag är sjukt höjdrädd.. eller i drömmen var jag det. :D fast jag vet ju att jag tycker höjder är obehagliga.

Så.. tror ni jag kommer ihåg allt jag ska göra idag då?? Näe inte jag heller. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar