Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 23 januari 2012

Tomtarna anföll

Lillebror fyller hela 18 år idag och blev överfallen av två tomtar idag.. Det var hans handledare och kollegor från Praktiken som kom över och firade honom efter jobbet.. Lillebror blev överraskad och glad och det var trevligt att prata med mina gamla kollegor igen.. tyvärr hinner jag ju inte se dem så ofta längre.. de är ju två av dem jag faktiskt gillar här ute i våra håla..

Idag är huvet värre än igår.. somna ett tag i sängen idag med när jag trodde huvet skulle sprängas.. imorgon är det heldag och jag vet i fan hur jag ska överleva.. sovmorgon på onsdag iallafall. =)

Blev en helt okej Basgrupp.. i skolan.. Vi kan nog ha ganska roligt ihop tror jag.. hoppas iallafall.

nej jag ska nog lägga mig o sova snart.. känner mig allmänt paj. :(

skriver mer och berättar när jag orkar. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar