Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 7 januari 2012

It's getting hot in here

Shit pommes, igår hettade det till lite i soffan.. satan i gatan vilken känsla.. Det var som jag var hög och beroende av henne.. Det var ju inte långt att allt vad självdiciplin och vad fasiken heter det.. aja skitsamma. flög ut genom fönstret och det hade börjat hända riktiga grejjer. Jag var tvungen att sitta på mina händer och till sist var jag tvungen att luta mig bakåt i soffan och andas lite.. Pulsen var nog uppe på toppen och satan det brann i hela kroppen tror jag..

jag var fan skakis i benen när jag skulle gå från hennes lägenhet. :D

Hej hopp lyckorus liksom.. fy fan det där med att ta droger för att bli hög det är inte nödvändigt! Ta en kväll med Linnea i stället.. ;)

1 kommentar:

  1. Anna, jag finns bara tillgänglig för en person på det sättet... och det är för dig! <3

    SvaraRadera