Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 2 februari 2012

torsdag kväll

Nu kan jag sitta här och skriva och se två helt underbart söta tjejer uppe i mitt högra hörn. :D
på skärmen asså. ;)

försöker få ordning på telefon helvetet men det hjälpte inte. den är fortfarande lika puckad! Jag blir galen.

Hunden var iallafall snäll och lyssnade för han gick och la sig.. min lilla lurvtuss.

så nu har jag asså.. ominstalerat telefonen till ingen nytta. alla program är paj och jag är allmänt glad med andra ord.. jag dööör!

haha nu ville inte Freja prata mer med mig. hon sa godnatt och slängde ihop datorn. :P

ska nog upp och käka en ipren så kankse jag inte behöver ha ont i halsen imorgon.. (önsketänkande) det släpper ju under dagen. sen är det illa på kvällen7natten/morgonen.. blä.. Lillebror ahde också ont i halsen så det skulle ju inte förvåna mig om man blir sjuk lagom tills VFU:n.. suck.. Nej ipren. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar