Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 5 februari 2012

Borta bra men hemma bäst...

....Jag vet inte om jag vill hålla med om det just nu.

Har spenderat en underbar dag i Katrineholm med mina Skruttisar. Saknar dom så fort man kliver ut genom dörren.

Det är konstigt vad livet kan vändas upp och ned. Jag klagar inte.

Varje gång jag är med Linnea så upptäcker jag något nytt. Det händer alltid något. Å ena sidan tänker jag att shit tänk om jag bara hade vågat, eller träffat nån tidigare då hade jag redan upplevt den här känslan för länge sen. Men Sen tänker jag att näe. Jag är glad att jag har väntat. Jag är glad att jag inte bara har haft ihop det med någon jag inte ens känt speciellt mycket för bara för att testa eller vad man ska kalla det för. Jag är glad att jag får upptäcka det med Linnea. Idag hade jag rysningar både här och där. Asså det går inte att beskriva med ord vad hon gör med mig. bara en sån liten grej som en puss på halsen. Jag är mållös ibland.

Jag vill aldrig att det ska sluta. Jag vill känna såhär föralltid. Jag tror att chansen är ganska stor att jag gör det också. för varje gång jag ser henne så växer hon i mitt hjärta. Jag kan inte säga vad det är som händer. men det är väll kärlek antar jag. jag blir som spaghetti i hela kroppen och jag har sagt det förr. Men hennes leende är det bästa som finns. Speciellt när hon ler så det bara lyser i hennes underbara blå ögon. Det är bara så sjukt underbart.

Jag vet att jag låter som en.. ja som en galet kär person.. Men va fan jag är ju galet kär! Jag funderar fortfarande på vad jag gjort för bra för att förtjäna henne. Jag är verkligen den lyckligaste på jorden.

Vill tala om för alla hennes killar hon haft tidigare att de är idioter som inte slogs för att behålla henne, Men Näe jag ska nog tacka er ändå, för att ni inte gjorde det. För då hade hon ju aldrig blivit min. =)

Åh underbara söndag. sitter och spelar upp dagens episoder i huvet.. Jag kan inte sluta Le.

Höra Freja och Linneas skratt tillsammans är nog det underbaraste som finns. Mamma - Dotter bus, gos och mys. Ja jösses. Jag har inte ord längre.

Livet är bra underbart ändå. Efter regn kommer solsken, säger dom ju. Jag tror nog jag börjar tro på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar