Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 12 februari 2012

Vårkänslor.

Idag vaknade jag alldeles för tidigt. Och till min (o)tur var älsklingen också vaken så då blev det inte till att somna om.. men bra var väll det.. Hunden sov en stunde medan jag duscha sen blev det morgon promenad. frukost.. sitta framför datorn en stund. mera frukost. Ut med hund och sen iväg till min älskling.

Vädret idag gav ju en vårkänslor som galet. Det pirrade nått sjukt i magen hela vägen hem till älskling. kanske därför det gick lite fort. asså bilfärden dit.. vad tänkte ni på egentligen?

Min Älskling är sjuk. :(

men vi börjar från början.. Jag hörde på henne direkt när hon börja prata att hon inte var okej. fick iallfall började med att läsa igenom hennes Engelska tjaffs. det var ju därför jag åkte dit. ;)

Efter det så blev jag utnyttjad. Det var hemskt. Mest hemskt för Linnea alltså. eftersom jag kör som en kratta när hon är med. Enligt henne var jag på väg att krocka med en bil.. Jag hade mer koll än vad hon tror. men vi kör på hennes version. det blir bra. ;) kanske ska tala om att hon utnyttjade mig genom att jag fick vara hennes privatchaffis och köra henne till affärerna. Eftersom jag är "Karl" också fick jag bära påsarna. ;)

Sen intogs det lunch och Frejson kom hem efter en stund med mormor, morfar och Morbror.

Linnea körde en snabbdisk och sedan började hon däcka.

Jag sa åt henne att sova en stund och för en gångs skull var hon snäll och lyssnade. Jag o Freja busade lite sen blev det Film för Frejson var trött men skulle inte sova.. nejdå. Men kanske var det bra. då hon somnade tidigt ikväll så förhoppningsvis får Linnea det lugnt och skönt.

Nu hoppas jag att hon inte är så fruktansvärt envis och faktiskt går och lägger sig snart hon också. ;)

Hemma blev det umgås med föräldrarna. Packa väskan inför VFU:n imorgon. Läsa igenom VFU kriterierna. sen ut med hund och fixa mat innan jag hamnade här..

Nu kollar jag o lillebror så ska det låta i mitt rum. de andra 3 sambosarna kollar nått annat i TV-rummet.

Imorgon blir det VFU som sagt. jag har längtat!

Hoppas jag kan klämma in ett Linnea besök också. Om hon inte blir allt för sjuker.

Nej nu får det vara nog för ikväll.

1 kommentar:

  1. Jag ska snart sluta vara envis... känner mig lite varm och knasig i skallen. Håll tummarna för att jag inte har fått feber. =(

    SvaraRadera