Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 27 februari 2012

Måndag morgon och jag är lycklig.

vem vaknar 6:45 frivilligt en måndag morgon och känner hur det pirrar i magen så man inte kan sova längre?

Jo Jag. för jag får träffa Älsklingen idag. Jag får kidnappa hem henne hit idag.

jag känner mig som ett litet barn. :P

Men innan det roliga börjar ska det skrivas hemtenta. Såg även att Faster o Lillkusin kommit hem till farfar. hoppas man får träffa dom under veckan. Men det lär man ju göra. :)

Nehe.. Hunden vill inte vakna.. kanske ska fixa en frukost macka och sen köra igång med plugget så det blir gjort.

Åh härliga måndag! Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar