Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 6 februari 2012

Var fan är ärtorna *Finsk brytning*

Vrålvåt, som i plaskblöt och dyngsur då eller?

Nej kanske inte. Idag har det varit en intensiv dag igen i skolan. först studiegruppsarbete och sen vänta på Älsklingen så jag kunde följa med henne till tåget o säga hejdå.

Kotte spana in min flickväns bröst.. Ehm jaha?? Sen så ville hon ha femkant och tyckte jag kunde dela med mig lite.. Hell to the No! ska nog hålla ett öga på denna dära damen.. mhm..

Bara tanken på att vara i samma säng som som 3 andra får en ju att vilja spy. Jag skulle Hellre bada naken i ett kar fullt med slemmiga morötter. Ugh.. *ryser*

det är komsikt att man kan rysa för olika känslor. kroppen är bra rolig i sina reaktioner måste jag säga.


Var ju förbi Coop o handla lite påvägen hem.. jag o en äldre dam ( läs gammal tant) sprang förbi varandra flera gånger mellan hyllorna.. tillslut stanna vi och skojja om att man behöver karta och kompass nu sen dom byggt om.. Hon hade en såndär underbart härlig Finsk brytning. Hon Leta Gröna Ärtor att koka typ ärtsoppa på.. Jag önska henne lycka till och vi skildes åt.. Sen kom hon efter mig i Kassan med ett stort leende och sa att hon hittat ärtorna. Haha underbara tant!

Nähe gå upp o säga hej till mor o far kanske och sen försöka vara lite kreativ igen.. eller inte. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar