Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 3 februari 2012

inspiration

Sitter och skriver på en av mina fanfics just nu. har inte uppdaterat på jättelänge. inspirationen har inte funnits. men nu har jag snart skrivit ihop en sida. får se hur långt det blir idag. ska iallfall få ihop till ett kapitel så jag kan uppdatera den ikväll. har ju några stackars läsare som har kommenterat att dom vill ah den uppdaterad. men det är svårt ibland när man verkligen inte kommer på hur man ska fortsätta en historia.

har också lite ont i magen.. eller i hjärtat snarare.. för jag vet att i Katrineholm finns det en tjej som är ledsen över att jag inte är där. jag vill ju vara med henne också. men idag så orkar jag verkligen inte. Energin finns inte i kroppen. Det blir ju inte bättre av att jag vet att hon är besviken. då känner man ju sig bara ännumer kass.

Snart ska jag ta ut lurvtussen också. sen ska jag mysa till det så hoppas jag att jag är frist på söndag så jag kan hälsa på min älskling och hennes underbara dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar