Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 7 februari 2012

Måndag på en Tisdag.

Efter en mycket dålig nattsömn, dels av eget fel.. så klev jag ur sängen.. morgonen gick skapligts tills Lillebror och jag hade kört 10 minuter när han inser att han glömt Nycklar, mobil och plånbok.. var bara att göra en U-sväng och fara tillbaka hem. Färden gick som en tjuvjakt. Men lillebror han hämta grejjer och jag han med Bussen till V-rås.

somna nästan på bussen.. Så jävla trött. Tur man har en flickvän som håller en vaken. gjorde hon även på föreläsningen som jag höll på att somna på.. kommer inte ihåg mycket av det som sades på den.

Sen vart det lunch och grupparbete som drog ut på tiden. fick ta 16:25 bussen hem. Somna nästan på bussen hem också.. Var tvungen att stanna o tanka på vägen hem. hade 3,5 liter bensin kvar i tanken.. bra där!

hem käka mat. sitta i fotöljen 1 timme. Ut med hund in igen i fotöljen och nu ska jag nog snart sova. trots att jag käkat mer än 1 godispåse är jag totallt paj.. så sjukt trött. blir tidig sänggång inatt! INATT?? Ikväll menar jag. :P

Linnea är i duschen. Jag orkar inte ens tänka tankar om det just nu. så trött är jag. :P

Sanna är bara så sjukt rolig. Cissi också. så sjukt glad att de är i min grupp!

Imorgon blir det Plugg på MDH för att Älsklingen och jag firar 2 månader imorgon. Coolt va!

För mig är det coolt iallafall sen skiter jag i vad ni tycker. :P

1 kommentar: