Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 2 februari 2012

Vad gör man?

Dagen i stora drag...

Torsdag morgon och det är svinkallt. Bilen startade iallafall, mätaren visar -17.. Nice!
Kommer till stan.. går upp och Cissi väntar vid hållplatsen.. Flera bekanta kommer och utökar vår lilla grupp.. Bussen kommer och vi är glada at se den för det är svinkallt och vi har redan varit där i ca 10 minuter.. folket går av bussen och Cissi ska kliva in.. Busschaffören säger nej, vi får inte gå på. han kommer tillbaka.. Så kör han iväg.. och där står vi i kylan.. i över 10 minuter till Innan han kommer tillbaka.. Jag brukar inte frysa. jag är ju ganska varm av mig.. men fan jag var kall ända in i ryggmärgen asså.. har aldrig riktigt tinat efter det idag..

Cissi var förbannad på bussen sen. för nån annan han smita före och ta "hennes" Säte. :D Sara hade vantar på fötterna och allt var lagom galet precis som vanligt. Cissi var galen på bussen på väg hem också.. Sanna ringde mig och behövde prata av sig för Kotte är för mycket ibland. Vi behöver göra om gruppkontraktet.

Skolan var okej. vida hade litteratur seminarium.. kul att snacka med annat folk.. sen skulle vi leka en lek.. Woohoo tänkte jag och blev skitglad! det var ju ingen jävla lek.. vi fick typ 3 eller 5 minuter på oss att skriva ner alla kompetenser man måste ha för att kunna spela fia med knuff. sen skrev vi dom på tavlan.. Men Hallå! Det är ingen LEK!

Anna ledsen. :(

ajja.. vi skulle ju ha grupparbete efter skolan idag.. Men Kotte avr sjuk och hade inte skickat arbetet vi börja på så vi kunde ju inte göra nått jävla grupparbete.. Då var ju humöret lagom bra efter den dagen..

Cissi och jag väntade på Språkarna i Eskilstuna.. Cissi skulle leka med Hanna och jag väntade på Linnea så jag han träffa henne en stund iallafall.

Först gick vi upp och "lunchade" I UKK sofforna.. sen vart det tråkigt och vi höll på att somna.. så vi letade upp Linnea och hennes grupp i en datasal när Cissi fick för sig att vi också skulle jobba.. Vi började men sen suddade Cissi ut det vi skrev. :D

Sen följde jag min älskling till tåget. nånting är inte riktigt som det ska med henne. det gör mig lessen. lessen för att jag inte kan hjälpa henne. Vill att hon ska må bra juh.. Hoppas Freja kan göra henne glad. =)

Väl hemma så vart det varm choklad och mackor. har även tagit på mig fårskinnstofflorna.. men jag är fortfarande frusen.. blir nog tidigt i säng ikväll för imorgon måste det pluggas rejält.. Usch!

Jag gillar inte den här perioden innan det släpper.. När det känns som om allt ska gå åt helvete för man inte riktigt vet vad man håller på med. det är surt.

Men jaja.. det får väll gå som det går. det brukar ju ordna upp sig liksom. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar