Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 9 februari 2012

odiladi odiladi hoppsan vilken dag!

Försov mig i morse. Tack och lov skulle Mamma upp och jobba och reagerade på att jag inte var vaken då jag alltid brukar vara uppe före henne.

Hade världens konstigaste dröm.. Inget ovanligt.. Men ändå..

Fick med mig alla grejjer, hann ta ut hund och käka frulle innan jag for till Staden. Cissi var snabb in på bussen och snodde en bra plats till oss. =)

Skolan gick bra.. Tills jag kom på att shit. Undra om jag la parkeringsbiljetten och låste bilen..

Tur så har man ju världshistoriens bästaste flickvän som gick och köpte en biljett o satte på rutan.. =)

Resten av skolan gick också bra. redovisning och debatt avklarat.

Åkte "hem till tuna och köpte godis och en blomma till min älskling för att hon är så underbar. köpte en macka till mig själv för jag var vrål hungrig.

Sen väntade jag på att Älskling skulle bli klar i skolan och följde med henne till Tåget..

Kom hem frusen o trött. Käka en sen lunch och sitter nu framför datorn och funderar på om jag ska orka plugga eller städa. Behöver göra bägge delarna men det finns ingen energi till det.. är täppt i näsan och huvet värker. Funderar på om man ska krypa ner i sängen ett tag istället..

Jag tänker då fan inte bli sjuk nu lagom tills det är VFU! Jag Vägrar!

4 kommentarer: