Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 29 februari 2012

Tisdag - Onsdag

Jaha ja! Gårdagen blev inte som planerat som vanligt. Hemtenat fick vänta. Linnea kidnappa med mig till Katrineholm. Men innan dess han vi fara till Miomöbler och bli kära i en soffa. vi åkte tillbaka till stadskärnan och käka lunch. sen kidnappa Linnea med mig till Katrineholm. fast vi mellanlanda hemma hos mig och bytte bil. I katrineholm blev det vandring ner i City där Linnea blev av med jättemycket hår.. eller inte. :P sen spanades det tapeter, in på en körskola innan det vart att vandra tillbaka hem där det var meningen att vi skulle plugga.. Linnea var en klippa och pluggade medan jag somnade i hennes säng. sen vart det tillbaka till körskolan där linnea gjorde syntest och vi skrev in oss för nån kurs man måste gå för att övningsköra privat. Efter det blev det hem igen för mys innan jag var tvungen att fara hem..

idag har jag pluggat som en galning.. Älsklingen läser min hemtenta nu som jag bara ska fixa till sen innan den äntligen är färdig. Det har blivit några långpromenader i det härliga vädret också. den sista tillsammans med faster o Lillkusin. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar