Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 21 februari 2012

Tjockis Tisdag!

idag får man käka semlor. Tjockisbullar. ;)

Det har vart en märklig dag. Vet inte vart jag ska börja eller sluta.

Träffa Älsklingen och att Paige var tillbaka på PLL var dagens höjdpunkter.

Just nu är jag så less på skolan så det finns inte. Ska få klart den förbannade Tentan så man kan andas några dagar sen. Ska fixa det sista på torsdagens uppgift imorgon.. och förhoppningsvis hinna med lite på Tentan också.. Måste få ordning på Litteratur delen så det bara är att göra analysen och diskussionen sen. Sen är den äntligen klar!

känns som om man bara vill spy på helvetet just nu. Men men man får försöka se de ljusa stunderna i tillvaron istället. Nästa vecka kommer Faster med Lillkusin hit. :) Han blir 6månader om 3 dagar.. Galet vad tiden går. Se om han är lika lik min pappa den här gången också. :P Men innan dess ska vi hinna Träffa Älsklingen och Frejson. Jag längtar. :)

Nu blir det snart Pannkaka.. till mat asså. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar