Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 25 februari 2012

2 dagar i Katrineholm.

Jaha? Vad säger man.. Melodifestivalen börjar om 10 minuter så vi tar väll en snabbis. ;)

Igår morse eller ja förmiddag tog jag mitt pick o pack och stack till Katrineholm. Där Väntade världens mest underbar flickvän. Har spenderat två underbara dagar med henne och hennes dotter och även med inslag av hennes familj.

Jag har städat, jag har varit på promenader. Jag har blivit garvat åt av änder och vinkat åt av slemmiga typer i en vräkig bil.

Jag har blåst såpbubblor och ätit morötter..

Men det bästa av allt är att jag har fått umgås med Min älskling och det slår allt!

Hon får min värld att snurra på mer än 1 sätt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar