Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 20 februari 2012

Måndagen lider mot sitt ljuva slut. Dagen har bjudit på både det ena och det andra.

Det började med en obefintlig sovmorgon.. vaknade 10 minuter innan jag behövde och bestämde mig för att gå upp redan då.. morgonen rullade på och det var dags att fara mot praktiken.. då är Biljäveln igenfrusen.. fick till sisst intala mig själv att det får bära eller brista och slet upp bildörren. som tur är gick ingenting sönder. :P

Sedan en snabbis till Praktiken. göra en intervju och ett samtal.. Vidare mot MDH för en sjujävla massa plugg. och så lite mys med älsklingen där i blandningen.. en mysig lunch med Bästaste Älsklingen och Fiaskrutt!

Sedan mera plugg.. innan hjärnan sa tack och godnatt och jag skrev först ett kärleksbrev till Älsklingen som jag gömde i hennes jacka.. Letade sedan efter bil igen.. Pluggade lite till innan Jag skrev en saga till älsklingen.. Hennes dag var slut och vi tog en promenad till bibblan för att lämna tillbaka den sista Fräsboken.

efter det blev det lite Shopping och sedan en sväng förbi toaletterna innan Det var dags att eskortera Älsklingen till tåget.. Hon skulle äntligen få hem sin Freja. :)

Själv vart det avfärd hem... Kvällen har tillbringats i slöhetens tecken och jag ska nog fasiken snart krypa i säng. :P

Helt slut och imorgon blir det redovisning.. Muntlig sådan.. spännande spännande. :P Kortisdag i skolan.. vilket uppskattas. Sen blir det hem för mera plugg kanske och självklart PLL.

Dagens bästa.. Hmmm.. Jadu.. antingen tonårsfasoner på toaletten eller bara känslan av en älskling som kramar om en.. Ibland behövs det inte mycket för att hjärtat ska banka lite extra och kroppen ska fyllas av glada små filurer. Tänk dig att du sitter vid en dator och skriver sen kommer det två armar och omfamnar dig.. en älskling som lägger sitt huvud emot dig. bara håller om dig. eller bara ett sms som säger att "Jag älskar dig" sådär bara..Det är dom små sakerna som är dom bästa.. I allafall i mitt liv.


Jag är den lyckligaste på jorden. Kärlek är det bästa som finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar