Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 17 februari 2012

nysattacker AB

Fy satan vad jag nyser idag på morgonen. :P

Idag är det underbart väder ute och Jag o Chomper ska ta en lång promenad sen har jag bestämt. ska ta med mig Kameran ut. ska nog gå till sjön bland annat. Kanske kan ta några kort på Bror när han åker skidor om jag har tur.

får se om jag orkar plugga lite också. huvudet känns segt idag. Men det skulle behövas. med tanke på att jag missar halva måndagen då jag måste ta igen Intervjun och VFU mötet då..

Aj satan.. jag bet mig i tungan så det blöder.. helvete vad ont det gjorde.


Varför känns det som om allt man gör blir fel ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar